| Kurs doskonalący | Tutoring jako metoda pracy z uczniem zdolnym – stopień 2 |
| Kierownik szkolenia | Izabela Witczak |
| Adres e-mail | |
| Termin | 21 lutego - 19 kwietnia 2026 |
| Harmonogram | 21-02-2026, godz. 09:00-15:30 22-02-2026, godz. 09:00-15:30 20-03-2026, godz. 15:00-19:00 21-03-2026, godz. 09:00-17:00 18-04-2026, godz. 09:00-15:30 19-04-2026, godz. 09:00-15:30 |
| Miejsce | WCIES, ul. Stara 4/zdalne |
| Liczba miejsc | 25/25 |
| Liczba godzin | 48.00 godzin dydaktycznych |
| Cele | Wsparcie tutorów w ich praktyce zawodowej i jej doskonaleniu.
Wzbogacenie wiedzy na temat procesu tutoringu, form i metod pracy tutora. Doskonalenie umiejętności nauczycieli prowadzących tutoring szkolny lub przygotowujących się do wdrożenia tutoringu w zakresie pracy metodą tutoringu. Podniesienie jakości pracy tutorów. |
| Adresaci | Nauczyciele pracujący lub zamierzający rozpocząć pracę z uczniem metodą tutoringu, przedstawiciele placówek należących do warszawskiej sieci szkół wspierających uzdolnionych. |
| Dodatkowe informacje | Zajęcia dla osób posiadających podstawową wiedzę nt. tutoringu oraz prowadzących tutoring szkolny (sprawujących opiekę tutorską nad uczniami). Adresujemy je do uczestników organizowanych przez WCIES w ostatnich latach szkoleń bazowych (tzw. I stopień, min. 21 godz.), które dostarczały wiedzy i kompetencji w obszarze pracy z uczniami metodą tutoringu. W ramach kursu-6 dni, cz1 i cz2-realizowana stacjonarnie, cz3 i cz4-zdalnie, cz5 i cz6- stacjonarnie. Wypełniając zgłoszenie, aplikujący proszeni są o podanie informacji potwierdzających ww. wymagania (dodatkowe pole w systemie zapisów) |
| Warunki zaliczenia | 90% obecności; aktywny udział w szkoleniu |