| Webinarium | Jak wspierać naukę i rozwój uczniów z wykorzystaniem gier wideo? |
| Kierownik szkolenia | Agnieszka Gałajda |
| Adres e-mail | |
| Termin | 06 listopada 2025 |
| Harmonogram | 06-11-2025, godz. 17:00-18:30 |
| Miejsce | Online | Teams |
| Liczba miejsc | 12/50 |
| Liczba godzin | 2.00 godziny dydaktyczne |
| Cele | Przedstawienie potencjału gier wideo jako angażującego narzędzia dydaktycznego.
Pokazanie, jakie kompetencje uczniów można rozwijać poprzez odpowiedzialne wykorzystanie gier. Omówienie dobrych praktyk wprowadzania gier do pracy z klasą. Zainspirowanie nauczycieli do eksperymentowania z nowoczesnymi formami nauczania. |
| Adresaci | Nauczyciele |
| Dodatkowe informacje | Link do spotkania zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji, najpóźniej 2 godziny przed rozpoczęciem webinaru. |
| Warunki zaliczenia | 100% obecności |