Warsztat metodyczny | Engaging ALL Learners: Jak włączać uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi do pracy na lekcji języka obcego |
Kierownik szkolenia | Małgorzata Zasuńska |
Adres e-mail | |
Termin | 12 - 13 lutego 2025 |
Harmonogram | 12-02-2025, godz. 10:00-15:30 13-02-2025, godz. 10:30-15:30 |
Miejsce | WCIES, ul. Stara 4 |
Liczba miejsc | 0/20 |
Liczba godzin | 15.00 godzin dydaktycznych |
Cele | 1. Poszerzenie wiedzy na temat efektywnych narzędzi pracy nauczyciela z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na lekcji języka obcego.
2. Wzbudzenie motywacji nauczycieli po poszukiwania i sprawdzania w klasie sposobów angażowania uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych do pracy na lekcji. |
Adresaci | Nauczyciele języka angielskiego wszystkich etapów edukacyjnych (zwłaszcza szkół podstawowych i ponadpodstawowych), nauczyciele innych języków obcych biegle posługujący się językiem angielskim |
Dodatkowe informacje | Tematem szkolenia jest włączanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i praca z klasą o zróżnicowanym poziomie umiejętności językowych i potrzeb w kontekście motywowania do uczenia się języka obcego. Szkolenie będzie okazją do zapoznania się z efektywnymi strategiami pracy i dzielenia się doświadczeniem. 2-dniowe warsztaty poprowadzą w języku angielskim doświadczone edukatorki Departamentu Stanu USA: Rabia Hos, Laura Loder Buechel i Jeannine Daly. Uczestnicy otrzymają zestawy materiałów dydaktycznych. Szczegóły programu szkolenia i informacje o prowadzących w załączeniu. |
Warunki zaliczenia | Obecność |