Wszystkie pola są wymagane.

Podaj login konta (adres e-mail), do którego chcesz odzyskać hasło.

A+ A A-

Specjaliści placówki: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 4

Specjalista Biogram Zapisz się
Katarzyna Grabowska

Katarzyna Grabowska - pedagog, socjoterapeuta, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, terapeuta SI, psychoterapeuta w nurcie terapii poznawczo behawioralnej i TSR.  Wicedyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 4.

Doświadczenie zawodowe: od 22 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą i rodzinami na różnych etapach edukacyjnych.

Tematy konsultacji

  1. Praca z uczniami z następującymi problemami:
  • zagrożenie niedostosowaniem społecznym, w tym: zagrożenie uzależnieniami, zachowania autoagresywne, zaburzenia osobowości, ADHD
  • zaburzenia rozwojowe: spektrum autyzmu,
  • zaburzenia integracji sensorycznej w różnym wieku
  • uczeń w kryzysie emocjonalnym: trudności adaptacyjne, kryzys suicydalny
  • stany depresyjne, lękowe,
  • zaburzenia pamięci, koncentracji i uwagi
  • praca z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym

 

  1. Organizacja pracy w klasie masowej i integracyjnej.
  2. Indywidualizowanie potrzeb uczniów z orzeczeniami i opiniami.
  3. Dokumentowanie udzielanej pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
  4. Współpraca ze środowiskiem ucznia i rodzicem. Formy pomocy rodzinie z dziećmi z opiniami i orzeczeniami.
Zapisz się
Estera Sobieraj

Estera Sobieraj - nauczyciel, arteterapeuta, terapeuta Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, pedagog resocjalizacji, edukator seksualny. Przewodnicząca Stowarzyszenia „Kierunek → Młodość”.

Doświadczenie zawodowe: od 16 lat pracuje z młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 4. Od roku również na stanowisku nauczyciela przedmiotów artystycznych w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 3.

Tematy konsultacji

  1. Praca z uczniami z następującymi problemami:
  • trudności natury psychoseksualnej
  • zagrożenie uzależnieniami
  • zachowania autoagresywne
  • zachowania suicydalne
  • zaburzenia afektywne
  • zaburzenia lękowe
  • trauma
  • dokuczliwa nieśmiałość
  • kryzysy normatywne i nienormatywne
  1. Wykorzystywanie metod arteterapii w pracy z uczniem z trudnościami wychowawczymi, w tym z zagrożonymi niedostosowaniem społecznym.
  2. Sztuki plastyczne, wizualne, aplikacje, gry planszowe w pracy z uczniami zagrożonymi niedostosowaniem społecznym
  3. Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR) w pracy z uczniami z trudnościami wychowawczymi.
  4. Uzależnienia behawioralne oraz ich profilaktyka
  5. Wykorzystywanie zasad Gamingu (Grywalności) w pracy grupowej oraz indywidualnej
  6. Trudności w relacjach społecznych.
Zapisz się