Wszystkie pola są wymagane.

Podaj login konta (adres e-mail), do którego chcesz odzyskać hasło.

A+ A A-

Specjaliści placówki: Szkoła Podstawowa Specjalna nr 99 im. Małego Powstańca

Specjalista Biogram Zapisz się
Alicja Golonka

Alicja Golonka - oligofrenopedagog, psycholog kliniczny, tyflopedagog, psychotraumatolog, terapeuta MDR.

Doświadczenie zawodowe: ponad 20 - letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z zaburzeniami neurorozwojowymi. Wieloletni pracownik poradni psychologiczno - pedagogicznej, diagnosta dzieci i młodzieży w zakresie diagnozy psychologicznej, pedagogicznej i zaburzeń przetwarzania słuchowego.

Tematy konsultacji:

  • metody i formy pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnością wieloraką,
  • zaburzenia przetwarzania słuchowego,
  • procedury wydawania orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego i opinii o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka,
  • rozmowy z rodzicem dziecka z niepełnosprawnością intelektualną,
  • traumatyczne zdarzenia.
Zapisz się
Anna Mitura

Anna Mitura - oligofrenopedagog, neurologopeda, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 99 im.  Małego Powstańca

Doświadczenie zawodowe: 25 letni staż w pracy z uczniem z niepełnosprawnością lekką, umiarkowaną i znaczną, w tym ze spektrum autyzmu.

Tematy konsultacji:

  • metody i formy pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnością wieloraką,
  • opracowanie IPET i WOPFu dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,
  • funkcjonowanie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w zespole klasowym,
  • trudności w czytaniu i pisaniu,
  • zaburzenia rozwoju mowy/opóźniony rozwój mowy u dziecka w normie intelektualnej oraz z niepełnosprawnością intelektualną
Zapisz się
Ewa Oraszek

Ewa Oraszek - pedagog specjalny,  tyflopedagog, nauczyciel wychowania fizycznego, terapeuta integracji sensorycznej, provider metody Johansena, provider metody Neuro Flow, terapeuta metody czaszkowo – krzyżowej, nauczyciel w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 99.

Doświadczenie zawodowe: od 21 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, z niepełnosprawnością ruchową, sprzężoną, zespołem Downa, zespołami genetycznymi (m.in. cri du chat), z dziećmi w spektrum autyzmu.

Tematy konsultacji:

  • dostosowanie kart pracy, miejsca pracy dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną, ze sprzężeniem,
  • metody i formy pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnością wieloraką,
  • opracowanie IPET, WOPFU dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną,
  • zaburzenia przetwarzania słuchowego – objawy, wsparcie, dostosowanie miejsca pracy,
  • wsparcie ucznia z problemem integracji sensorycznej na zajęciach – dieta sensoryczna,
  • dostosowanie miejsca pracy dla ucznia z niepełnosprawnością ruchową, wzrokową,
  • terapia czaszkowo - krzyżowa – wykorzystanie elementów terapii podczas zajęć integracji sensorycznej,
  • pomoc dziecku z wybiórczością pokarmową,
Zapisz się