Alicja Golonka | Alicja Golonka - oligofrenopedagog, psycholog kliniczny, tyflopedagog, psychotraumatolog, terapeuta MDR. Doświadczenie zawodowe: ponad 20 - letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z zaburzeniami neurorozwojowymi. Wieloletni pracownik poradni psychologiczno - pedagogicznej, diagnosta dzieci i młodzieży w zakresie diagnozy psychologicznej, pedagogicznej i zaburzeń przetwarzania słuchowego. Tematy konsultacji: - metody i formy pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnością wieloraką,
- zaburzenia przetwarzania słuchowego,
- procedury wydawania orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego i opinii o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka,
- rozmowy z rodzicem dziecka z niepełnosprawnością intelektualną,
- traumatyczne zdarzenia.
| Zapisz się |
Anna Mitura | Anna Mitura - oligofrenopedagog, neurologopeda, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 99 im. Małego Powstańca
Doświadczenie zawodowe: 25 letni staż w pracy z uczniem z niepełnosprawnością lekką, umiarkowaną i znaczną, w tym ze spektrum autyzmu.
Tematy konsultacji:
- metody i formy pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnością wieloraką,
- opracowanie IPET i WOPFu dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,
- funkcjonowanie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w zespole klasowym,
- trudności w czytaniu i pisaniu,
- zaburzenia rozwoju mowy/opóźniony rozwój mowy u dziecka w normie intelektualnej oraz z niepełnosprawnością intelektualną
| Zapisz się |
Ewa Oraszek | Ewa Oraszek - pedagog specjalny, tyflopedagog, nauczyciel wychowania fizycznego, terapeuta integracji sensorycznej, provider metody Johansena, provider metody Neuro Flow, terapeuta metody czaszkowo – krzyżowej, nauczyciel w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 99.
Doświadczenie zawodowe: od 21 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, z niepełnosprawnością ruchową, sprzężoną, zespołem Downa, zespołami genetycznymi (m.in. cri du chat), z dziećmi w spektrum autyzmu.
Tematy konsultacji:
- dostosowanie kart pracy, miejsca pracy dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną, ze sprzężeniem,
- metody i formy pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnością wieloraką,
- opracowanie IPET, WOPFU dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną,
- zaburzenia przetwarzania słuchowego – objawy, wsparcie, dostosowanie miejsca pracy,
- wsparcie ucznia z problemem integracji sensorycznej na zajęciach – dieta sensoryczna,
- dostosowanie miejsca pracy dla ucznia z niepełnosprawnością ruchową, wzrokową,
- terapia czaszkowo - krzyżowa – wykorzystanie elementów terapii podczas zajęć integracji sensorycznej,
- pomoc dziecku z wybiórczością pokarmową,
| Zapisz się |