Michał Kraśnicki | Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 1 SOS | Opracowanie IPET dla uczniów ze spektrum autyzmu | Zgłoś się |
Ewa Warszewska | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Organizacja środowiska szkolnego i przedszkolnego dla dzieci ze spektrum autyzmu | Zgłoś się |
Ewa Warszewska | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Organizacja zajęć edukacyjnych z uczniami z ASD w grupie rówieśniczej | Zgłoś się |
Ewa Warszewska | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Metody pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu | Zgłoś się |
Hanna Magdalena Pieńkowska | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Wykorzystanie integracji sensorycznej w edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu | Zgłoś się |
Hanna Magdalena Pieńkowska | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Strategie w pracy z osobami od 2 r. ż do ukończenia szkoły ponadpodstawowej ze spektrum autyzmu | Zgłoś się |
Hanna Magdalena Pieńkowska | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Zaburzenia przetwarzania słuchowego uczniów ze spektrum autyzmu | Zgłoś się |
Emilia Dziubak-Wiloch | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Radzenie sobie z zachowaniami trudnymi dzieci z ASD i reaktywnych, strategie proaktywne | Zgłoś się |
Emilia Dziubak-Wiloch | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych u osób ze spektrum autyzmu | Zgłoś się |
Emilia Dziubak-Wiloch | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Dobrostan psychiczny rodziców/ opiekunów osób z ASD | Zgłoś się |
Dorota Błażejczyk-Głowacka | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Dostosowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego do możliwości psychofizycznych ucznia z ASD | Zgłoś się |
Dorota Błażejczyk-Głowacka | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Organizacja zajęć edukacyjnych z uczniami z ASD w grupie rówieśniczej | Zgłoś się |
Dorota Błażejczyk-Głowacka | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Prowadzenie dokumentacji dziecka z ASD z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (WOPFU, IPET, diagnoza funkcjonalna) | Zgłoś się |
Dorota Błażejczyk-Głowacka | Szkoła Podstawowa Specjalna nr 6 | Wspieranie rozwoju kompetencji komunikacyjnych małego dziecka z ASD i innymi wyzwaniami rozwojowymi | Zgłoś się |
Katarzyna Grabowska | Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 4 | Praca dydaktyczna z uczniem ze spektrum autyzmu i ZA | Zgłoś się |