Ewa Warszewska | Ewa Warszewska - nauczycielka, oligofrenopedagog, pedagog szkolny. Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10.
Doświadczenie zawodowe: od 20 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z autyzmem ze sprzężeniami.
Tematy konsultacji:
- metody pracy z dziećmi w spektrum autyzmu,
- praca z dziećmi i uczniami w spektrum autyzmu z niepełnosprawnością intelektualną,
- organizacja środowiska szkolnego i przedszkolnego dla dzieci w spektrum autyzmu,
- organizacja zajęć edukacyjnych z uczniami z ASD w grupie rówieśniczej.
| Zapisz się |
Dorota Błażejczyk-Głowacka | Dorota Błażejczyk-Głowacka - pedagog specjalny, neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej, wczesnego wspomagania rozwoju. Wychowawca w klasach I-III.
Doświadczenie zawodowe: od 20 lat pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną.
Tematy konsultacji:
- Praca z dziećmi z następującymi trudnościami:
- zachowania trudne,
- zaburzenia komunikacji (AAC),
- zaburzenia rozwojowe: spektrum autyzmu, ADHD,
- w funkcjonowaniu w grupie rówieśniczej,
- w realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego z zakresu edukacji wczesnoszkolnej.
- Dokumentowanie udzielanej pomocy pedagogicznej, w tym tworzenie Indywidualnych Programów Edukacyjno – Terapeutycznych.
| Zapisz się |
Hanna Magdalena Pieńkowska | Hanna Magdalena Pieńkowska - nauczycielka, pedagog ogólny i specjalny, logopeda, doradca zawodowy, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta z zakresu przetwarzania słuchowego.
Doświadczenie zawodowe: od 22 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Tematy konsultacji:
- diagnoza i terapia integracji sensorycznej dzieci i młodzieży neurotypowej oraz ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- diagnoza i terapia dzieci i młodzieży z ASD,
- diagnoza i terapia logopedyczna dzieci i młodzieży z ASD,
- zachowania agresywne i autoagresywne,
- wykorzystanie elementów Treningu Umiejętności Wychowawczych i Treningu Umiejętności Społecznych,
- zaburzenia rozwojowe: spektrum autyzmu, ADHD, Zespół Downa, Retta, niedostosowanie społeczne, zachowania emocjonalne,
- doradztwo zawodowe uczniów szkół specjalnych,
- dokumentacja z zakresu przetwarzania sensorycznego
i słuchowego,
- dieta sensoryczna.
| Zapisz się |