Wszystkie pola są wymagane.

Podaj login konta (adres e-mail), do którego chcesz odzyskać hasło.

A+ A A-

Specjaliści placówki: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10

Specjalista Biogram Zapisz się
Ewa Warszewska

Ewa Warszewska - nauczycielka, oligofrenopedagog, pedagog szkolny. Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10.

Doświadczenie zawodowe: od 20 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z autyzmem ze sprzężeniami.

Tematy konsultacji:

  • metody pracy z dziećmi w spektrum autyzmu,
  • praca z dziećmi i uczniami w spektrum autyzmu z niepełnosprawnością intelektualną,
  • organizacja środowiska szkolnego i przedszkolnego dla dzieci w spektrum autyzmu,
  • organizacja zajęć edukacyjnych z uczniami z ASD w grupie rówieśniczej.
Zapisz się
Dorota Błażejczyk-Głowacka

Dorota Błażejczyk-Głowacka - pedagog specjalny, neurologopeda,  terapeuta integracji sensorycznej, wczesnego wspomagania rozwoju. Wychowawca w klasach I-III.

Doświadczenie zawodowe: od 20 lat pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną.

Tematy konsultacji:

  1. Praca z dziećmi z następującymi trudnościami:
  • zachowania trudne,
  • zaburzenia komunikacji (AAC),
  • zaburzenia rozwojowe: spektrum autyzmu, ADHD,
  • w funkcjonowaniu w grupie rówieśniczej,
  • w realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego z zakresu edukacji wczesnoszkolnej.
  1. Dokumentowanie udzielanej pomocy pedagogicznej, w tym tworzenie Indywidualnych Programów Edukacyjno – Terapeutycznych.
Zapisz się
Hanna Magdalena Pieńkowska

Hanna Magdalena Pieńkowska - nauczycielka, pedagog ogólny i specjalny, logopeda, doradca zawodowy, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta z zakresu przetwarzania słuchowego. 

Doświadczenie zawodowe: od 22 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Tematy konsultacji:

  • diagnoza i terapia integracji sensorycznej dzieci i młodzieży neurotypowej oraz ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • diagnoza i terapia dzieci i młodzieży z ASD,
  • diagnoza i terapia logopedyczna dzieci i młodzieży z ASD,
  • zachowania agresywne i autoagresywne,
  • wykorzystanie elementów Treningu Umiejętności Wychowawczych i Treningu Umiejętności Społecznych,
  • zaburzenia rozwojowe: spektrum autyzmu, ADHD, Zespół Downa, Retta, niedostosowanie społeczne, zachowania emocjonalne,
  • doradztwo zawodowe uczniów szkół specjalnych,
  • dokumentacja z zakresu przetwarzania sensorycznego
    i słuchowego,
  • dieta sensoryczna.
Zapisz się