Seminarium | Quizy, fiszki i testy formatywne - przykładem technik "retrival practice" |
Kierownik szkolenia | Izabela Witczak |
Adres e-mail | |
Termin | 14 lutego 2024 |
Harmonogram | 14-02-2024, godz. 15:00-18:00 |
Miejsce | online |
Liczba miejsc | 4/40 |
Liczba godzin | 4.00 godziny dydaktyczne |
Cele | Wzrost wiedzy i kompetencji w obszarze efektywnych technik nauczania opierających się o wyniki badań naukowych z zakresu psychologii poznawczej, neurobiologii, a także badań metod stosowanych przez najbardziej efektywnych nauczycieli w szczególności doskonalenie umiejętności związanych z wykorzystaniem quizów i fiszek. Zapoznanie nauczycieli z testami formatywnymi oraz praktycznym ich stosowaniem. |
Adresaci | Dyrektorzy, nauczyciele wszystkich typów szkół Nauczyciele wszystkich typów szkół zainteresowani efektywnymi metodami nauczania, które mają mocne oparcie w badaniach naukowych |
Dodatkowe informacje | Zajęcia są kontynuacją edukacji w obszarze efektywnych technik nauczania i uczenia się. Należą do cyklu 5 spotkań, których treści skoncentrowane są wokół określonego obszaru – konkretnej techniki nauczania. Można uczestniczyć w pojedynczych, wybranych spotkaniach. |
Warunki zaliczenia | Obecność w 100 % i aktywny udział w zajęciach |